Activitats

VISITA INESPERADA

Avui a l'escola hem tingut una visita inesperada. Quina sorpresa.... Mireu, mireu les fotos!!!!
Visita Cabridet

TROBADA DE ZER A BOT: DIA DELS BOSCOS

El dia 30 de març de 2012, les tres escoles que formem la ZER Terra Alta Centre vam fer la IX Trobada de la ZER i que aquest any commemorava el Dia dels Boscos. Vam fer diverses activitats per la via verda (i que podeu consultar a http://www.xtec.cat/zercorpibot/latrobada.htm). Veieu unes fotos del bé que ens ho vam passar una vegada vam acabar de dinar.

IX Trobada de la ZER a Bot

III MERCAT DE PLANTIBOT

El dia 14 de març a les 9:30 els socis i sòcies de l'empresa PLANTIBOT vam fer el III Mercat de Plantibot.
Es van dividir en 6 grups de mitja hora.
Al mercat es venien: calçots, bossetes aromàtiques amb distints tipus d’olors, unes amb llorer i les altres amb espígol. També es van vendre marcs amb una foto de grup de tota l'escola i uns marcs sense foto i per acabar uns manolls de sadorija.

En fi, per mi va ser una gran experiència igual que per a tots els socis i sòcies de la nostra empresa, sobretot per als més petits.

Aquesta activitat es fa a partir del projecte Emprendre en la meva Escola.

Eric

III Mercat de Plantibot

LA VINGUDA DEL PARE NOEL A BOT

El dia 22 de Desembre el Pare Noel va venir a l'església a veure el festival de la nostra escola, als nens i nenes de l'escola els va portar regals i un somriure a la cara, veure el Pare Noel és una alegria per als nens petits de l'escola.
Primer van cantar els pàrvuls i els de primer i segon, seguidament van cantar els de cicle mitjà. A continuació van cantar els de cicle superior.
Per acabar les cançons, els nens de l'escola van cantar unes quantes cançons amb anglès.
Per finalitzar la festa el Pare Noel va repartir
regals a tots els nens de l'escola de Bot.

Caga Tió

PUJADA DEL NAIXEMENT A SANT JOSEP

El dia 21 de Desembre a les tres de la tarda vam fer la 2a pujada del naixement a l’ermita de Sant Josep.
Al matí vam fer grups de tres persones per portar les torxes i el naixement.
Puntualment a les tres de la tarda vam començar a fer la pujada a l’ermita. Nosaltres ens esperàvem al magatzem de les olives Blai per rebre les torxes i el naixement; vam fer el segon tram, després li vam passar la meva torxa a l’Eric i així vam anar pujant fins arribar a l’ermita.
Quan vam arribar vam veure al pare de Marcel i l’avi de Pep . A l’ermita vam assajar les cançons de Nadal, després vam anar a berenar a fora de l’església i vam contar acudits . Al cap d’una estona vam tornar al poble i vam anar a casa. Jo vaig anar a jugar amb tots els meus amics al camp de futbol.

Pujada a l'ermita

CAMINADA A VEURE EL RAL·LI

El dia 21 d’octubre a les 9 hem anat al cole per trobar-nos i anar a veure el ral·li a la plana de Paladella. Hem caminat un rato per un camí que donava al ral·li .
Pel camí el mestre ens ha fet aturar per esperar a alguns alumnes que anaven endarrerits i ens ha explicat què faríem .
Quan hem arribat a la plana de Paladella hem escoltat un treball que han fet els de 6é sobre el ral·li .
El mestre ens ha explicat perquè portaven el mono , el casc i els ferros del cotxe. A les 10 hem esmorzat i ens hem quedat un rato més. Desprès hem tornat al cole .
Ha estat molt divertit.

Ral·li Costa Daurada

El Ral·li de Catalunya és un ral·li del Campionat Mundial de Ral·lis de la Federació Internacional d'automobilisme que es disputa a Catalunya. La seva base operativa és la ciutat de Salou al Tarragonès i es disputa per les comarques del Baix Camp, el Baix Penedès, l'Alt Camp, el Priorat i la Terra alta.
Anteriorment es disputava a la Costa Brava i era conegut com a ral·li Catalunya – Costa Brava, però en la seva edició del 2005 va canviar de situació i va passar a disputar-se a la Costa Daurada, canviant el seu nom per Ral·li Catalunya - Costa Daurada. El Reial Automòbil Club de Catalunya ha estat el patrocinador principal durant molts anys i així a partir de l'edició del 2005 es va anomenar oficialment Ral·li RACC Catalunya - Costa Daurada.
Els últims guanyadors han estat: